Reklamowanie dużych, średnich i małych firm – pozycjonowanie

Wynalezienie Internetu bardzo zmieniło nasze życie. Nie ulega wątpliwości, że odkąd powstał Internet nasze życie stało się łatwiejsze. Zakupy przez Internet, rozmowy z najbliższymi przez Internet, maile, bank, sprawy urzędowe. Wszystko znajdziemy teraz w wersji online. Dlatego też Internet pojawia się w kwestiach dotyczących przedsiębiorstw.

Nie ulega wątpliwości, że rozwój firmy jest związany z dobrym marketingiem, a w chwili obecnej również e-marketingiem. Odkąd Internet zaczął odgrywać ważną rolę w naszym życiu, gazety, czy radio sporo straciły na reklamach. Oczywiście wciąż wiele firm reklamuje się w takich miejscach, ale coraz częściej zwracamy uwagę na Internet. Oczywiście jeśli chodzi o e-marketing, opinie są naprawdę różne. Jedni uważają, że to najlepsze miejsce do reklamowania firmy, inni na każdym kroku podkreślają, że te czasy już dawno minęły. Oczywiście zwykłe banery o różnych rozmiarach rozmieszczone na portalach Internetowych nie są już tak świetnym rozwiązaniem, jak jeszcze kilka lat temu. Przede wszystkim ze względu na fakt, że coraz częściej instalujemy programy blokujące wyświetlanie reklam. My przeglądając strony nie musimy cierpieć patrząc na kolejne reklamy zasłaniające nam tekst. Z drugiej strony mamy komórki, a na nich aplikacje, gdzie też pojawiają się reklamy, które trudno zablokować. Oczywiście banery mają swoje plusy i minusy, ale przecież nie jest to jedyny sposób reklamowania się w Internecie. Na początku należy wspomnieć o nieco droższej wersji banerów, która wymaga nakręcenia spotu reklamowego. Bardzo dobrym miejscem na umieszczanie takich reklam są strony z filmami, na których blokada reklam jest nie możliwa. Oczywiście możemy to zrobić, ale jeśli chcemy obejrzeć film, to musisz wyłączyć blokowanie na tej witrynie.

To oczywisty zabieg, który miał zwiększyć zarobki portali z filmami. Poza tym nie można zapomnieć o takich metodach, jak artykuły sponsorowane, które niezaprzeczalnie od jakiegoś czasu są jedną z lepszych metod reklamowanie produktu, zwłaszcza w przypadku blogów Internetowych.

 


Źródło: Pikseo – social media